Top Ad unit 728 × 90

EN SON EKLENENLER

Ben 10 1.Sezon 13.Bölüm (Sezon Finali)


Ben-10 1-Sezon 13-Bolum (Sezon Finali)
25.03.2006 tarihinde yayınlanan Ben 10 serisinin 1. sezon 13. bölümünde kendini eskisi kadar güçlü hisseden Vilgax tekrar Omnitrix'i almak için kendisi Dünya'ya iner Ben'in rüyalarına girerek tehlike yaratmaya çalışır ve Büyükbaba Max bu durumun farkına vardığında sakladığı bir kaç aile sırrını açıklamak için tüm herkesi toparlayarak Rushmore Dağı'na giderler ve orada gerçekleri öğrenirler.İyi seyirler dileriz...




Ben 10 1.Sezon 13.Bölüm (Sezon Finali) Reviewed by halis demirci on 14:04 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Çizgifilm izle © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.